Ponad 2,7 tys. sklepów sieci w rozpoczynającym się tygodniu z długim czerwcowym weekendem 2023 będzie pracowało dłużej. Firma informuje, do której godziny konsumenci zrobią zakupy od 5 do 10 czerwca, poza 8 czerwca, i z jakich rabatów skorzystają.
Biedronka przygotowuje się do długiego weekendu, czyli tego połączonego z Bożym Ciałem, które wypada w czwartek 8 czerwca. W tym dniu sklepy będą zamknięte, ale ponad 3300 placówek sieci będzie od poniedziałku do soboty otwierać się już o godz. 6:30, a niemal 3 tys. z nich pozostanie czynnych aż do 23:30 lub dłużej.
- Komfort klientów jest dla nas zawsze najważniejszy i zawsze staramy się zapewnić go w stopniu maksymalnym. Do przedłużonego weekendu polskie rodziny najlepiej przygotują się właśnie z Biedronką – wyjaśnia Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny, Biedronka.
Jednocześnie w długoweekendowym tygodniu we wszystkich sklepach w Polsce w godzinach 20 – 23:30 klienci sieci będą mogli nabyć popularne produkty w znacznie niższych cenach dzięki akcji „Czerwcowe Rabato-godziny”. W jej ramach np. w poniedziałek, 5 czerwca – olej rzepakowy 1 litr w cenie 6,49 zł (przy zakupie dwóch z kartą Moja Biedronka; cena regularna 8,99 zł), we wtorek, 6 czerwca, brykiet 2,5 kg w cenie 6,99 zł (z kartą MB w promocji 1+1; cena regularna 13,99 zł). Dni od 7 do 10 czerwca, poza Bożym Ciałem, 8 czerwca, obowiązują Rabato-godziny na rozmaite piwa.
Zdjęcie: mat. prasowe Biedronka