Media społecznościowe

TikTok Shop ruszył w USA

Shutterstock
Po miesiącach testów TikTok Shop wreszcie działa. Projekt ruszył w USA, gdzie ta e-platforma ma ponad 150 mln użytkowników. TikTok Shop udostępnia filmy i transmisje na żywo, dając markom narzędzia do bezpośredniej sprzedaży.
Podziel się
W Wielkiej Brytanii TikTok Shop został uruchomiony w 2021 r., a w USA działał w wersji beta. Teraz ogłoszono, że projekt oficjalnie wystartował również za oceanem. TikTok Shop oferuje sprzedawcom integrację z zewnętrznymi firmami e-commerce, m.in. WooCommerce, Salesforce Commerce Cloud, BigCommerce, Magento.

W przypadku sprzedawców prowadzących działalność wielokanałową TikTok współpracuje z wiodącymi platformami, w tym m.in. Channel Advisor, czy Cymbio.

Ponadto twórcy i sprzedawcy mogą wybierać spośród różnorodnych aplikacji zapewniających obsługę handlu elektronicznego.

TikTok, jak zapewnia, chce zapewniać środowisko, które pozwoli społeczności na bezpieczne zakupy. Łatwe i szybkie zakupy mają być możliwe dzięki szeregowi funkcji, w tym recenzjom produktów, narzędziom do raportowania oraz łatwym zwrotom. Chronione przez TikTok dane użytkowników z USA są przechowywane w USA i zarządzane przez USDS.

Jak zapewnia TikTok w najbliższych tygodniach będą udostępniane kolejne możliwości na TikTok Shop.

Co oferuje sklep TikTok Shop:
  • Wideo In-Feed i zakupy na żywo
  • Prezentację produktów
  • Zakładkę sklepu na ekranie głównym
  • Program partnerski
  • Reklamy produktów z możliwością zakupu
  • Spełnione przez TikTok - nowe rozwiązanie logistyczne
  • Bezpieczną realizację transakcji

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats