+ Badanie, analiza

Jakość, cena czy marka? Oto jest pytanie

Shutterstock

Raport „Preferencje zakupowe w Internecie”, który dla Allegro przygotowało SW Research, pokazuje, jak zmieniły się kryteria decyzji w e-zakupach. Co dla konsumenta jest najważniejsze, jak rynek może się do tego przygotować.

Priorytety konsumentów mogą różnić się w zależności od indywidualnych preferencji, potrzeb i sytuacji, jednak jak podaje wspomniany rapo

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats