+ Archiwum

Coca-Cola: rośnie sprzedaż smakowych energetyków

Segment smakowych napojów stanowi już 12 proc. całego rynku napojów energetycznych w Polsce (Coca-Cola za Nielsenem, 2013 r.). Ponad 67 proc. całkowitej sprzedaży napojów tego typu przypada na puszki 250 ml.

Właśnie w tym opakowaniu i w tej pojemności od maja 2014 r. na rynku dostępny jest jeden z produktów z portfolio marki Burn - Burn Blue Refresh. - To

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats